In het huidige economische klimaat en door toenemende krapte op de arbeidsmarkt neemt de druk op marketing toe.
Marketing-verantwoordelijken worden steeds meer op basis van sales gestuurd. Herkenbaar?
Het lijkt bijna onmogelijk: een grotere instroom voor sales en tegelijkertijd minder druk op Marketing.
Toch is het mogelijk. Door het nieuwe Demand Generation programma van de Jaarbeurs. Hiermee worden zowel kwalitatieve als kwantitatieve leads geleverd én tegelijk de up- en cross-sell mogelijkheden van jouw organisatie vergroot.
Hoe? Dat lees je op deze pagina.
Â
Wat lees je op deze pagina? (Klik om meteen te scrollen)
1. Hoe worden de leads gegenereerd?
Hoe worden de leads gegenereerd?
Sinds kort kunnen organisaties bij Jaarbeurs een Demand Generation traject starten.Â
Jaarbeurs introduceert de kennis en expertise van jouw organisatie binnen haar uitgebreide netwerk van beslissers en medebeslissers. Dat gebeurt via online kanalen, e-mail en telefonisch 1-op-1 contact.
Jaarbeurs legt de eerste verbinding voor een inhoudelijke dialoog waarbij jouw organisatie wekelijks wordt ondersteund met gevalideerde Marketing Qualified Leads (MQL). De druk op het marketingteam neemt hierdoor af.
Â
Het traject kan omschreven worden in drie stappen:
Stap 1Â
De basis is kennisdeling binnen het netwerk van Koninklijke Jaarbeurs. Via publicatie van een actuele whitepaper waarin jouw expertise wordt beschreven en kennis wordt gedeeld. Heb je nog geen whitepaper? Op verzoek kunnen we dit ontwikkelen.
Stap 2Â
Bij interesse van een professional uit het Jaarbeursnetwerk, deelt Jaarbeurs de paper namens jouw organisatie als kennispartner. Voldoet deze professional aan het vooraf besproken profiel, dan worden de zorgvuldig gevalideerde zakelijke profielgegevens met je gedeeld. Je betaalt Jaarbeurs alleen voor daadwerkelijk geleverde leads.
Â
Stap 3
De marketing- en salesorganisatie ontvangen wekelijks een update tot het vooraf besproken maximum aantal leads. Zij pakken consultatief de dialoog op na getoonde interesse voor jouw expertise.Â
Â
Maak nu kennis met Demand Generation
- Deel de kennis van jouw organisatie in het netwerk van de Koninklijke Jaarbeurs
- Ontvang wekelijks een rapportage met interesseprofielen
- Ontvang 30 gekwalificeerde leadprofielen, gefilterd op minimaal één kenmerk
Kennismakingsprijs voor een complete campagne met 30 leads: € 2.250,-.
Boek vóór 1 september 2023 en ontvang kosteloos een textAd of een bannerpositie met 10-duizend impressies voor één van de platformen van Jaarbeurs t.w.v. minimaal € 500,-.*. Er is beperkte ruimte, dus dit is geldig zolang de voorraad strekt.
Meer informatie?
Manon en Thijs zijn expert op het gebied van het bereiken, boeien en binden van IT-professionals.Â
Klik hier & plan een call met me in!
Heb je vragen over het genereren van hoogwaardige leads via Demand Generation? Ik beantwoord ze graag.
Ook met andere vragen over het bereiken, boeien en binden van IT-professionals help ik je graag verder.
Klik hier & plan een call met me in!
Ik geloof ontzettend in de kracht van Demand Generation. De leads zijn namelijk van ontzettend hoge kwaliteit.
Wil je meer informatie over het traject, of wil je direct gebruik maken van de aantrekkelijke aanbieding?
Plan een call met me in wanneer het jou uitkomt.