Brand Awareness

Wat?

Hoe goed is jouw doelgroep bekend met je merk?

Herkennen ze je merk actief, is het merk ‘on top of mind’ bij de doelgroep? Wat is de associatie die de doelgroep heeft bij jouw merk? Is dit ook de juiste/gewenste associatie? Brand Awareness is meer dan alleen naamsbekendheid. Het is een merkbewustzijn en zorgt bij de doelgroep voor brandtrust en brandloyalty. Op het gebied van marketing laat je in deze fase voornamelijk zien wie je bent. Je laat niet alleen zien dat jij bestaat, maar ook wat je te bieden hebt en welke associaties de doelgroep met jou moet hebben. Hoe beter de klant jouw merk kent, hoe groter de kans dat ze bij jou iets kopen. 

"Gemiddeld moeten mensen jouw merk 5-7 keer gezien hebben, voordat ze je onthouden!"

Hoe?

Hoe zorg je dat jouw uiting geschikt is om bij te dragen aan meer Brand Awareness?

Zorg ervoor dat jouw uiting:

  • Visueel aantrekkelijk en opvallend is;

  • Zorg voor herkenbaarheid van jouw huisstijl;

  • Houd de boodschap kort, het gaat om de zichtbaarheid van jouw merk en dat jouw merk ‘blijft hangen’ in de gedachten van jouw klant;

  • Herhaling! Wees vaak en via verschillende kanalen zichtbaar.

Kom in contact

Kan ik jou helpen met het verhogen van jouw Brand Awareness, of wil je dat ik eens een kritische blik werp op je huidige uitingen?

Virtueel kopje koffie met Lisanne Huisman? Plan een call en daag haar uit om mee te denken… Plan een meeting in met Lisanne.

Neem contact met ons op!

Meer weten over de mogelijkheden? 

Lisanne Huisman is expert op het gebied van het creëren van brand awareness. 

Laat je gegevens achter, zij neemt zo snel mogelijk contact met je op. Liever zelf contact opnemen? Dat mag natuurlijk ook.

Reserveer je advertentie Brand Awareness direct!

Vul onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!