Wat?
Herkennen ze je merk actief, is het merk ‘on top of mind’ bij de doelgroep? Wat is de associatie die de doelgroep heeft bij jouw merk? Is dit ook de juiste/gewenste associatie? Brand Awareness is meer dan alleen naamsbekendheid. Het is een merkbewustzijn en zorgt bij de doelgroep voor brandtrust en brandloyalty. Op het gebied van marketing laat je in deze fase voornamelijk zien wie je bent. Je laat niet alleen zien dat jij bestaat, maar ook wat je te bieden hebt en welke associaties de doelgroep met jou moet hebben. Hoe beter de klant jouw merk kent, hoe groter de kans dat ze bij jou iets kopen.
Hoe?
Zorg ervoor dat jouw uiting:
Kan ik jou helpen met het verhogen van jouw Brand Awareness, of wil je dat ik eens een kritische blik werp op je huidige uitingen?
Meer weten over de mogelijkheden?
Lisanne Huisman is expert op het gebied van het creëren van brand awareness.
Laat je gegevens achter, zij neemt zo snel mogelijk contact met je op. Liever zelf contact opnemen? Dat mag natuurlijk ook.
Vul onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!