Customer Value

Wat?

Bij Customer Value staat jouw klant centraal. Niet alleen de klant zelf, maar vooral de behoefte van de klant.

Door goed naar jouw klanten te luisteren en te ontdekken wat zij écht willen en waar jij ze daadwerkelijk bij kan helpen, bouw- en behoud je een goede relatie met je klanten. Dat vereist van jouw organisatie een focus van inside-out naar outside-in-denken.

Stel volgende vragen:

  • Welke aandacht heeft mijn klant nodig?
  • Welke behoefte heeft mijn klant (op langere termijn)?
  • Waarvan is mijn klant zich nog niet bewust?

Denk echt mee met jouw klant. De zoektocht naar wat de klant écht wil en echt nodig heeft, zorgt voor meer customer value. Het resultaat is een langdurige relatie met de klant.

De zoektocht naar wat de klant écht wil en écht nodig heeft, zorgt voor meer customer value.

Hoe?

Hoe zorg je nou voor de beste relatie met jouw klanten en zorg je er ook voor dat deze behouden blijft?

  • Ken de behoefte van jouw klant en speel daarop in. Maak duidelijk dat je voor de lange termijn een relatie met de klant aan wilt gaan

  • Laat zien dat je de klant 24/7 op nummer één zet. Zorg voor korte lijnen met jouw klant en stuur aan op direct contact (chat, afspraken, etc.)

  • Los de problemen van de klant samen met de klant op.

Kom in contact

Bekijk met welke oplossingen we onze klanten hebben geholpen in het beter bereiken, boeien en binden van professionals.

Virtueel kopje koffie met Roderick den Daas? Plan een call en daag hem uit om mee te denken… Plan een meeting in met Roderick.

Neem contact met ons op!

Samen sparren over jouw customer valuer vraagstuk? 

Roderick den Daas is expert op het gebied van marketingdoelen en denkt graag met je mee over hoe deze doelen te bereiken. 

Laat je gegevens achter, hij neemt zo snel mogelijk contact met je op. Liever zelf contact opnemen? Dat mag natuurlijk ook.

Reserveer je advertentie Customer Value direct!

Vul onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!