Microlearnings

Maak jouw learnings aantrekkelijk voor je klanten

Deel jouw kennis en expertise in hapklare contentsnacks, zodat jouw klant er écht wat aan heeft.

We denken graag met je mee bij het maken van jouw microlearnings.

Nadine legt in 2 minuten uit wat microlearnings zijn en wat jij eraan hebt:

Wat zijn microlearnings?

Professionals hebben tegenwoordig weinig tijd. Daarom wordt het steeds moeilijker om jouw boodschap effectief bij professionals onder de aandacht te brengen.

Microlearnings zijn hapklare contentsnacks, waarin jouw doelgroep in korte tijd jouw boodschap kunnen nuttigen. Zo zijn ze snel weer up-to-date.

Met microlearnings:

  • Maak je gebruik van de kracht van herhaling
  • Is er een grotere kans dat jouw content geconsumeerd wordt
  • Bepaal je heel specifiek de timing
  • Blijft jouw informatie veel langer hangen bij professionals.

Voorbeelden van microlearnings zijn:

Infographic

Presenteer cijfers overzichtelijk

Heb jij complexe data om te delen, zoals: processen, statistieken, cijfers, vergelijkingen? Deel jouw informatie dan in een infograpic.

Infographics zijn:

  • Visueel aantrekkelijk
  • Snel lees- en scanbaar
  • Overzichtelijk 
  • Een goede tool om je boodschap minder complex te maken
Microlearnings in de vorm van een infographic. leesbaar voor jouw klanten
Microlearnings in de vorm van een korte video's. Duidelijke uitleg over moeilijk onderwerp

Korte video's

Jouw inzichten in beeld

Laten zien hoe de sfeer is, een product demonstreren, interviews of iets uitleggen? Dan is een korte video de uitkomst.

 

Korte video’s:

  • Zorgen voor hoge betrokkenheid
  • Deel je gemakkelijk via verschillende kanalen
  • Maak je gemakkelijk een serie van
  • Pakken écht de aandacht

Animaties

Breng ideeën tot leven

Verduidelijk complexe concepten, productdemonstraties en werk daarbij aan storytelling. Kies voor een animatievideo.

  • Visualiseer abstracte en complexe concepten
  • Leg heel duidelijk uit
  • Wordt goed onthouden
  • Deel op verschillende kanalen
Een podcastserie van 15 minuten per podcast is een perfecte microlearning

Podcasts

Laat jouw boodschap horen

Een podcast als microlearning? Zorg dan dat deze korter is dan 15 minuten. Een serie is super interessant om jouw volledige verhaal over te brengen.

  • Super flexibel: op ieder moment te beluisteren
  • Met een serie breng je de volledige boodschap over
  • Een ontspannende manier van informatie nuttigen
  • Makkelijke manier om in detail te treden

Welke contentvorm past bij jouw boodschap?

Met microlearnings breng je jouw boodschap eenvoudiger én sneller over.

Benieuwd hoe je jouw informatie zo effectief mogelijk vertelt aan je klanten? En welke vorm(en) van microlearnings het beste bij jouw boodschap passen?

Ons contentteam denkt graag met je mee!

Zij hielpen hun doelgroep al met behapbare content:

Van saai naar spectaculair: zo zorg je voor interactie bij jouw beursstand

Dit is hoe je wél opvalt tijdens een vakbeurs

Virtueel kopje koffie met Microlearnings: Daag Microlearnings uit om mee te denken...

Daag Microlearnings uit om jouw concept te ontwikkelen!

Kan Microlearnings jou helpen bij het ontwikkelen van een pakkend concept? Laat je gegevens achter, hij neemt zo snel mogelijk contact met je op. Liever zelf contact opnemen? Dat mag natuurlijk ook.

Reserveer je advertentie Microlearnings direct!

Vul onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!