Online adverteren

Na de eerste economische depressie die ik ooit mee heb gemaakt zit de advertentieomzet alweer enige tijd in de lift. Als koploper zien we de vraag naar online advertentieruimte. Online adverteren, een pijler die jaren geleden als de toekomst werd gezien met onderbouwingen als “print is dood” of “wie leest er nog een tijdschrift”. Ondanks het feit dat dit allemaal niet zo snel loopt als men had gedacht, merken we dat printbestedingen in sommige gevallen slinken of trager groeien dan online. Echter, de markt is wat dat betreft over de gehele breedte groeiende.

Wel is deze zomer een goed moment om jouw online portaal onder de loep te nemen:

  • Heb je bijvoorbeeld al inzicht in het aantal bezoekers die vanuit een mobile device jouw website bezoeken of nieuwsbrief lezen?
  • Is jouw website en nieuwsbrief al responsive?
  • Hoe consumeren jouw lezers jouw berichten? De gemiddelde online bezoeker wil nieuwsberichten kant en klaar geserveerd krijgen en geen lange artikelen lezen.
  • Hoe onderscheidend ben je ten opzichten van jouw concurrenten? En wie zijn dat nog, aangezien je via Facebook of Linkedin ook “alle” professionals kunt bereiken.

 

En wellicht het belangrijkste… hoeveel omzet laat je liggen?

Uiteraard helpen we je graag verder om hier eens kritisch naar te kijken en commercieel het beste resultaat eruit te halen!

Direct weten hoe je jouw volgende klant bereikt?

dAIron

Dé AI tool voor jouw B2B marketingcampagne

Reserveer je advertentie Online adverteren direct!

Vul onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!