Check

Bij elke campagne is het belangrijk om vinger aan de pols te houden. De twee belangrijkste momenten waarop een check belangrijk is zijn:

  • Bij de keuze van het campagnemateriaal.
  • Tijdens en na afloop van de campagne.

Campagnemateriaal

Een samenwerking begint altijd met een check. Aan de hand van jouw doelen en op basis van de professional die jij wilt bereiken, boeien en binden, maken we een campagneplan. Naast de gekozen momenten en plaatsen waarop jouw merk zichtbaar is, zijn ook het type uitingen en de inhoud van de uitingen van ongekend belang.  Mocht je graag extra ogen willen inzetten die jouw campagnemateriaal beoordelen, helpen we je graag. In hoeverre sluit een uiting aan bij jouw doelen? En voldoen de uitingen aan de richtlijnen van de mediakanalen en evenementen die onderdeel zijn van de campagne? Plan een afspraak voor een check en we kijken graag met je mee. 

Check op resultaat

Het bereiken, boeien en binden van jouw professionals en het behalen van jouw doelen heeft onze prioriteit. Om continu hoge resultaten te behalen, zijn ook de tussentijdse checks belangrijk. Zo weten we hoe we je nog slimmer en effectiever van dienst kunnen zijn.

Het campagneportaal is hier een belangrijk onderdeel van. Het prettige is dat jij altijd inzicht hebt in de status van jouw campagne. Je logt in met jouw gegevens en bent altijd up-to-date.

Na afloop van de campagne evalueren we samen met jou de resultaten en kijken we graag naar de volgende stappen. Zo blijven we samen continu in ontwikkeling. 

Werk aan een winnend team met de strategische personeelsplanning

Werkgeluk: de droom van iedere HR-professional

Virtueel kopje koffie met Miletson de Freitas: Daag Miletson de Freitas uit om mee te denken...

Direct weten hoe je jouw volgende klant bereikt?

dAIron

Dé AI tool voor jouw B2B marketingcampagne

Reserveer je advertentie Check direct!

Vul onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!