Cross

Vormgeving

Adverteren via vakbladen of websites is een enorm krachtige manier om bij jouw doelgroep onder de aandacht te komen. Je werkt bijvoorbeeld aan marketingdoelen als naamsbekendheid en branding, het verzamelen van leads of het verhogen van thought leadership. 

Vaak weet je al wat er in jouw uiting moet komen. Bijvoorbeeld je logo, je huisstijl moet duidelijk naar voren komen en een duidelijke call to action. 

Het ontwerpen van een mooie en pakkende advertentie kost vaak meer moeite en tijd dan verwacht. Op dat gebied helpen we je graag. 

Heb je bijvoorbeeld al een idee, huisstijl en dus alleen ondersteuning nodig bij de uitwerking? Of zit jij nog in de conceptfase en wil je graag hulp bij het idee t/m de uitwerking? 

Bij Cross helpen we je graag bij het vormgeven van jouw uitingen.

 

Wil je eerst meer informatie over vormgeving en het proces? Dat kan natuurlijk ook. Op deze pagina vind je:

  • Prijzen
  • Hoe gaan wij te werk?
  • Een greep uit ons werk
  • Wat zeggen onze klanten?
  • Waar moet jouw uiting aan voldoen?

 

Of wil je meer informatie over vormgeving zelf? Lees dan verder op:

  • Wat is vormgeving?
  • Online of offline vormgeving

Wat is vormgeving

Vormgeving is het omzetten van een idee of informatie in een pakkende visuele vorm. 

 

Goede vormgeving brengt jouw boodschap duidelijk over en zorgt ervoor dat het tekstuele en het visuele elkaar aanvullen en versterken.

Cross helpt zo’n 140 merken bij de vormgeving van contentuitingen.

Het maakt niet uit in welk stadium jij je bevindt; zit je nog in de conceptfase, of heb je alleen hulp nodig bij de uitwerking?

Lees snel verder om te zien hoe wij te werk gaan!

 

Online of offline vormgeving

Iedere vraag m.b.t. (grafische) vormgeving en DTP kan je aan ons stellen. Een aantal voorbeelden van contentproducties waarbij we kunnen helpen:

Hoe gaan we te werk?

Nu je wat meer weet over opmaak en vormgeving ben je misschien ook benieuwd naar het proces. Hoe kunnen wij jou helpen bij het opmaken van jouw uitingen?

1. Wat zijn jouw wensen?

We willen graag weten wat jouw wensen zijn en wat je voor ogen hebt. Jij kent je organisatie en doelgroep het beste. We brengen samen de volgende punten in kaart:

 

  • Wie wil jij bereiken?
  • Wat is jouw boodschap?
  • Wat wil je uitstralen?
  • Wat heb je al beschikbaar?
  • Wanneer heb je het nodig?

2. Kick off

Om jouw ideeën uit stap 1 goed te kunnen vormgeven, plannen we een call. Hierin bespreken we:

 

  • We kijken met onze kritische en creatieve blik naar stap 1
  • We maken jouw wensen concreet
  • We maken een haalbare planning

3. Aan de slag

Na de kick off gaan we aan de slag met het realiseren van jouw eindproduct. Bij deze stap kan je het volgende van ons verwachten:

 

  • Goede communicatie zodat jij weet waar je aan toe bent
  • We kijken samen naar het concept en we verwerken eventuele correcties
  • Een eindproduct waarop jij, maar ook wij trots op zijn!

3 punten waaraan jouw uiting moet voldoen

Je wil graag dat jouw uitingen er goed uitzien en dat de boodschap duidelijk overkomt bij de ontvanger. Maar hoe zorg je ervoor dat jouw uiting er altijd goed uitziet, niet alle uitingen zijn nou eenmaal hetzelfde. Wil je meer weten dan deze beknopte versie? Lees dan het blog van Roos.

Om ervoor te zorgen dat jouw banner, folder, of magazine er altijd goed uitziet, zorg dan dat jouw uiting in ieder geval aan de volgende punten voldoet:

bestandsgrootte-huisstijl-less-is-more-vormgeving

1. Bestandsgrootte

Zijn al je afbeeldingen en logo van hoge kwaliteit?

Zorg dat alles minimaal 1MB groot is, dan zit je altijd goed.

2. Huisstijl

Bewaak je huisstijl. Zorg dat je voor alle uitingen en alle mediakanalen aan de regels van je huisstijl houdt. 

Weet je het niet zeker? Bekijk goed je huisstijlhandboek.

3. Less is more

Zorg voor voldoende ruimte en houd het rustig. Hoe drukker en hoe meer elementen, hoe minder elementen opvallen en eruit springen voor de lezer. Kijk kritisch naar je idee: welke elementen mogen eruit en wat moet er nu echt in? 

Een greep uit ons werk

Het visitekaartje is pass̩: op naar een duurzamer alternatief Рopinie

Best gelezen artikelen Computable.nl

Virtueel kopje koffie met Miletson de Freitas: Daag Miletson de Freitas uit om mee te denken...

Reserveer je advertentie Vormgeving direct!

Vul onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!