Cross

Concepts

Cross Concepts inspireert en adviseert op het gebied van marketing, verkoop en communicatie. Ook bij de praktische doorvertaling naar media- en creatieve concepten. Team Cross Concepts is:

Creatief in communicatie
&
Innovatief met media

Hoe gaat team Concepts te werk?

  • De Customer Engagement Scan
  • Strategisch advies op maat
  • Creatieve concepten

Customer Engagement Scan

Het vertrekpunt is altijd de Customer Engagement Scan. 

In dit open gesprek bekijken we de huidige situatie, brengen we jouw wensen in beeld en kijken we wat er nodig is om jouw doelen te behalen.

De scan is samen te vatten uit drie onderdelen: 

  • Situatieschets
  • Grip op het klantcontact
  • Organisatie en planning

Strategisch advies op maat

De uitkomst van de Customer Engagement Scan bepaalt de volgende stap.

In deze stap geven we je strategisch advies, helemaal aansluitend bij de uitkomsten van de Customer Engagement Scan.

In dit strategische advies staat jouw klant altijd centraal. Het advies kan betrekking hebben op

  • Marketing
  • Verkoop
  • Communicatie

Creatieve concepten

Nu kunnen we door met het vertalen naar een creatief concept. 

Denk bijvoorbeeld aan 

  • Een (product)lancering
  • Inhaken op ontwikkelingen in de markt of bij de concurrent
  • Het ontwikkelen of optimaliseren van jouw touchpointflow

Of je nu al een concreet doel voor ogen hebt of ‘slechts’ een globaal idee.

Dat maakt niet uit, als je ergens een kans ziet dan denken we graag mee om hier het maximale uit te halen.

Een aantal voorbeelden van vragen waar we onze klanten mee geholpen hebben: 

De gemene deler? Kansen! Want daar houden we van. 

We maken je graag nieuwsgierig door het met je te hebben over trends, cases en onderzoek. Is jouw nieuwsgierigheid al heel hoog? Mooi! Dan kunnen we samen de mouwen opstropen en naar de tekentafel om te brainstormen, door te vertalen, te prototypen, te onderzoeken etc.

Kortom:

We zetten onze expertise in om jouw marketingdoelen te bereiken. Weet je al duidelijk wat je doelen exact zijn? Wie wil je precies aanspreken? Wat zijn daar de beste momenten voor? En hoe spreek je de professional aan?

Samen beantwoorden we deze vragen. Dit leidt tot concepten waar je jouw eigen invulling aan kunt geven. Ook daar kunnen we uiteraard bij helpen.

Inspiratie of advies nodig op het gebied van marketing-, verkoop- en communicatiestrategie? Het team van Cross Concepts staat voor jou klaar. 

 

Het Team

Bart de Wilde

Bart de Wilde

Onze wandelende media-encyclopedie. Als weinig anderen in staat om communicatiedoelen en campagneconcepten door te vertalen naar effectieve en samenhangende touchpointflows.

Is zeer ervaren met de volle breedte van media die kunnen worden ingezet om professionals te bereiken, te boeien en te binden.

Bart is van nature salesdriven en hij heeft dan ook de customer journey omarmt als DE manier om de klanten van onze klanten op de goede manier met content, communicatie en channels te bedienen.

Lisanne Huisman

Lisanne Huisman

Lisanne heeft op hoog niveau gesport en de gedrevenheid die daarvoor nodig is is een zegen voor Cross Concepts en onze relaties.

Ze gaat door tot het een tien is en anders niet. Bovenop de bal in de aansturing van leveranciers en partners. Niet lullen maar poetsen dus.

Zo nodig ook een beetje streng voor klanten, als deliverables onder druk staan. En uitermate sterk in communicatie, in de boodschap. Hoe zeg je nou iets doeltreffend en onderscheidend, zodat de klant van de klant ook echt in beweging komt… dat dus.​

Roderick den Daas

Roderick den Daas

Bijnaam: professor. Want: van de inhoud, van de strategie, van de waarom, van het maar doorvragen. Tegen het irritante aan af en toe. Zeg dat maar niet tegen hem, hij is een beetje gevoelig.

Heeft dik 25 jaar ervaring op het raakvlak van marketing, communicatie en media en eats vraagstukken op die gebieden for breakfast.

Motto: is jou vraag wel DE vraag of gaat het misschien eigenlijk over wat anders, iets nog fundamentelers? Ervaren trainer en docent dus ook de man voor workshops en in-company trajecten. ​

Nadine Kramer

Nadine is serieus goed in het managen van projecten. Die had de Betuwelijn probleemloos aan laten leggen.

Bij Concepts gaat het over webinars, podcasts, events, materialen etc etc. Proactief en bewakend en als dat nodig is een kei in improvisatie. Als dat nodig is ja, want haar projecten gaan in 99% van de gevallen supersmooth.

Heeft ook nog eens antenne voor design en stijl, uitermate handig bij veel van de Concepts producties en projecten. We couldn’t live a day without her, really.

Cross Concepts werkt voor...

Jouw doelgroep onder de loep met persona’s

Krachtige concepten ontwikkelen? Pak het eens aan met deze 3 adviezen

Virtueel kopje koffie met Roderick den Daas? Plan een call en daag hem uit om mee te denken… Plan een meeting in met Roderick.

Samen jouw concepten ontwikkelen?

Roderick den Daas is expert op het gebied van marketingdoelen en denkt graag met je mee over hoe deze doelen te bereiken. Laat je gegevens achter, hij neemt zo snel mogelijk contact met je op. Liever zelf contact opnemen? Dat mag natuurlijk ook.

Reserveer je advertentie Concepts direct!

Vul onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!