Cross Concepts: Creatief in communicatie en innovatief met media
Het team van Cross Concepts inspireert en adviseert jou graag op het gebied van marketing-, verkoop- en communicatiestrategie. Ook bij de praktische doorvertaling naar media- en creatieve concepten helpen we je graag.Â
Zoek je bijvoorbeeld een vernieuwend communicatieconcept dat bijdraagt aan jouw bereiksdoelstellingen en de awareness van jouw product of dienst verhoogt? Of kunnen we je helpen om met ‘members-only’ content de loyaliteit van jouw klanten te verhogen?Â
“Het maakt niet uit of je al een concreet doel voor ogen hebt of “slechts” een globaal idee..”
Een paar voorbeelden van cases waarbij Cross Concepts het afgelopen jaar geholpen heeft:
Vertrekpunt: een concreet doel
“Over 4 maanden staat de introductie van ons nieuwe product gepland. Kan Cross Concepts helpen met de aanloop erheen en met een dijk van een lancering?”
“Ons huidige campagnethematiek en -beeld lijkt niet erg aan te slaan. Kunnen jullie eens kritisch meekijken en een nieuw campagneconcept ontwikkelen waarmee we WEL leads en conversie realiseren?”
“Wij hebben bijna alles af: doelgroepen, communicatie, campagnebeeld, mediaplan voor print… maar waar zitten de professionals op het internet? Want daar willen we ze ook bereiken!”
Vertrekpunt: een globaal idee
“Op markt A gaat het hartstikke goed maar op markt B loopt het voor geen meter. Waar zit hem dat nou toch in?”
“Het enige dat we weten is dat de concurrent er aan zit te komen, we denken over 6 maanden, met een product dat misschien wel beter is dan het onze… wat is wijsheid voor de komende periode?”
“We verdienen nu ons geld met de losse verkoop van alle diensten in ons portfolio. Kunnen jullie eens meedenken over nieuwe verdienmogelijkheden?”
De gemene deler? Kansen! Want daar houden we van. Bij Cross Concepts denken we niet in problemen, altijd in kansen.Â
We maken je graag nieuwsgierig door het met je te hebben over trends, cases en onderzoek. Is jouw nieuwsgierigheid al heel hoog? Mooi! Dan kunnen we samen de mouwen opstropen en naar de tekentafel om te brainstormen, door te vertalen, te prototypen, te onderzoeken etc.
“Samen met Cross hebben wij een geweldig resultaat bereikt.
De communicatie-uitingen stemmen we af op de behoeften van de verschillende doelgroepen en we gaan nu een stuk doeltreffender te werk bij het bereiken, boeien en binden van onze klanten.”
– Dorinne Mouw, Marketingmanager Bestuursacademie Nederland
Kortom:
We zetten onze expertise in om jouw marketingdoelen te bereiken. Weet je al duidelijk wat je doelen exact zijn? Wie wil je precies aanspreken? Wat zijn daar de beste momenten voor? En hoe spreek je de professional aan?
Samen beantwoorden we deze vragen. Dit leidt tot concepten waar je jouw eigen invulling aan kunt geven. Ook daar kunnen we uiteraard bij helpen.
Inspiratie of advies nodig op het gebied van marketing-, verkoop- en communicatiestrategie? Het team van Cross Concepts staat voor jou klaar.Â
Het Team
Bart de Wilde
Onze wandelende media-encyclopedie. Als weinig anderen in staat om communicatiedoelen en campagneconcepten door te vertalen naar effectieve en samenhangende touchpointflows.
Is zeer ervaren met de volle breedte van media die kunnen worden ingezet om professionals te bereiken, te boeien en te binden.
Bart is van nature salesdriven en hij heeft dan ook de customer journey omarmt als DE manier om de klanten van onze klanten op de goede manier met content, communicatie en channels te bedienen.
Lisanne Huisman
Lisanne heeft op hoog niveau gesport en de gedrevenheid die daarvoor nodig is is een zegen voor Cross Concepts en onze relaties.
Ze gaat door tot het een tien is en anders niet. Bovenop de bal in de aansturing van leveranciers en partners. Niet lullen maar poetsen dus.
Zo nodig ook een beetje streng voor klanten, als deliverables onder druk staan. En uitermate sterk in communicatie, in de boodschap. Hoe zeg je nou iets doeltreffend en onderscheidend, zodat de klant van de klant ook echt in beweging komt… dat dus.​
Roderick den Daas
Bijnaam: professor. Want: van de inhoud, van de strategie, van de waarom, van het maar doorvragen. Tegen het irritante aan af en toe. Zeg dat maar niet tegen hem, hij is een beetje gevoelig.
Heeft dik 25 jaar ervaring op het raakvlak van marketing, communicatie en media en eats vraagstukken op die gebieden for breakfast.
Motto: is jou vraag wel DE vraag of gaat het misschien eigenlijk over wat anders, iets nog fundamentelers? Ervaren trainer en docent dus ook de man voor workshops en in-company trajecten. ​
Nadine Kramer
Nadine is serieus goed in het managen van projecten. Die had de Betuwelijn probleemloos aan laten leggen.
Bij Concepts gaat het over webinars, podcasts, events, materialen etc etc. Proactief en bewakend en als dat nodig is een kei in improvisatie. Als dat nodig is ja, want haar projecten gaan in 99% van de gevallen supersmooth.
Heeft ook nog eens antenne voor design en stijl, uitermate handig bij veel van de Concepts producties en projecten. We couldn’t live a day without her, really.