Zomerse content

Als marketeer wil je professionals bereiken, boeien en binden aan jouw merk. De zomer is een periode die door marketeers vaak wordt gezien als ‘komkommertijd’ en zetten marketingacties vaak op een laag pitje.

Een gemiste kans in onze ogen! 

Deze periode biedt onwijs veel kansen en het is zonde om die niet te benutten.

In de zomer…:

  • Wordt vakinhoudelijke informatie online Ă©n offline goed gelezen, bekeken en geluisterd;
  • Is er minder concurrentie, waardoor je uitingen extra opvallen;
  • Werk je aan je doelen op gebied van awareness en thought leadership
  • Blijf je on top of mind bij je doelgroep.

Wil je daar meer over weten? In dit blog leggen we uitgebreid uit waarom de zomer zo belangrijk is en welke winst er voor jouw organisatie te behalen valt tijdens deze periode. 

Blijf top-of-mind tijdens de zomer

Belangrijk dus om met stijgende temperaturen, de inspanningen niet te laten zakken. 

Werken aan doelen als awareness en thought leadership zijn uiteraard belangrijk. Maar weet je ook het belang van top-of-mind blijven?

We kennen allemaal het gezegde ‘out of sight, out of mind’. En dat is het tegenovergestelde van de gewenste situatie. Een tijd niet meer op het netvlies van de doelgroep komen, kan ervoor zorgen dat de positie die jij ingenomen had bij jouw doelgroep, verdwijnt. Zelfs bij een korte periode van afwezigheid, zoals een paar maanden. Het kost je veel meer tijd, moeite en geld om weer op die positie terug te komen, dan om je marketinginspanningen door te laten lopen in de zomer.

En hoe maak je een pakkende campagne in de zomer, waarmee je op het juiste moment én de juiste content deelt met artsen? We helpen organisaties al meer dan 15 jaar met het bereiken, boeien en binden van professionals en weten daarom precies hoe je dit doet. 

Customer Value

Zomerse pakketten

Werk jij aan de awareness rondom jouw product(en) of merk? Dan is het Awareness Pakket iets voor jou.

Blijf top of mind door zichtbaar te blijven gedurende de zomermaanden. Een wikkel of doorhechter zijn hier perfect voor: ze hebben een hoge attentiewaarde met opvallende uitingen die vastzitten aan de buitenkant van het vakblad. Wordt de editie meegenomen op vakantie zonder paperwrap, dan zit jouw wikkel of doorhechter nog steeds in de koffer!

Liever werken aan doelen op gebied van thought leadership? Kies dan voor één van de Thought Leadership pakketten. In de zomer hebben en nemen professionals meer tijd om de diepte in te gaan en extra kennis te vergaren. Dat doen zij via vakbladen, nieuwsbrieven, websites, webinars en podcasts. 

 

Medisch Contact is hét merk om artsen te bereiken, boeien en binden. 

Het merk wordt actief door jouw doelgroep gelezen en maakt het mogelijk om bij artsen met verschillende specialismen zowel on- als offline op het netvlies te komen. 

 

Meer weten?

Plan een call met me in!

"De zomer is mijn favoriete periode! Ik help dan graag met het bedenken van unieke, zomerse content om artsen aan jouw merk te koppelen."

Bart de Wilde

Plan een call met me in!

"Jij wordt thought leader binnen jouw specialisme met podcastproducties waarin je jouw kennis deelt met de arts."

Plan een call met me in!

"Met een crossmediale campagne in Medisch Contact blijf jij on top of mind bij de arts. Met sterke inhoud wordt je gezien als thought leader door jouw doelgroep."

Plan een call met me in!

"Weet je dat de wikkel en doorhechter de allerhoogste attentiewaarde hebben? Kortom, jouw uiting valt op! Werken aan awareness deze zomer? Ik help je graag."

Plan een call met me in!

"Artsen hebben tijdens de zomerperiode net iets meer tijd om Medisch Contact te lezen en podcasts te beluisteren. Laat deze kansen niet liggen."

Plan een call met me in!

"MedFeed is super populair bij alle artsen en apothekers. Heb jij veel inhoudelijke informatie om te delen? Twijfel dan niet om contact op te nemen."

De zomer: tijd om jouw content te laten shinen

Voorkom vertraging! Stel jezelf de volgende vragen bij het uitbesteden van contentcreatie.

Virtueel kopje koffie met Bart de Wilde? Plan een call en daag hem uit om mee te denken… Plan een meeting in met Bart.

Samen jouw content ontwikkelen?

Bart de Wilde is specialist in het ontwikkelen van de juiste content voor jouw doel en helpt je graag verder. Laat je gegevens achter, hij neemt zo snel mogelijk contact met je op. Liever zelf contact opnemen? Dat mag natuurlijk ook.

Reserveer je advertentie Zomerse content direct!

Vul onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!